Opłata konferencyjna
- dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego
(pracownicy urzędów gmin i miast, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich i biur związków międzygminnych oraz jednostek organizacyjnych gmin, powiatów, województw i ich związków, będących jedn. sektora finansów publicznych)
250 zł. + 23% VAT - dla przedstawicieli innych sektorów
(pracownicy administracji rządowej, urzędów i agencji państwowych, firm, instytucji edukacyjnych oraz naukowo-badawczych, organizacji pozarządowych, mediów, etc.)
600 zł. + 23% VAT
Świadczenia
Osoby uczestniczące w konferencji mają zapewnione:
- prawo do udziału we wszystkich sesjach i warsztatach konferencyjnych
- 2 kolacje w formie imprez integracyjnych (27 czerwca i 28 czerwca)
- lunch 28 czerwca oraz koktajl 29 czerwca
- bufet kawowy
- materiały konferencyjne
Na kolacje w formie imprez integracyjnych zaprasza Prezydent Miasta Gdańska. Spotkania finansowane są przez Urząd Miejski w Gdańsku.
W ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji.
Płatności
Należność za udział w konferencji prosimy wpłacić przelewem na konto:
mBank S.A. / 03 1140 1081 0000 2136 5500 1001
Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
z dopiskiem: opłata za udział w 22 Konferencji "Miasta w Internecie" Pana/Pani...
Faktury VAT
Faktura VAT zostanie wystawiona przez Stowarzyszenie "Miasta w Internecie" w terminie 14 dni od momentu zaksięgowania wpłaty za konferencję i wysłana na wskazany w formularzu adres. Faktura VAT może zostać wystawiona najpóźniej 14 dni po zakończeniu konferencji.
Możliwe jest również wystawienie faktury pro forma - prosimy o zaznaczenie właściwego pola w formularzu zgłoszeniowym.